KÖPRÜDEN GEÇEMİYOM...

Rahmetli halk ozanımız Neşet Ertaş’ı rahmet ve saygıyla anarak onun meşhur bir türküsü ile giriş yapmak istiyorum yazıma..




Köprüden geçti gelin
Saç bağın düştü gelin
Haldan bilmez di loy loy
Söz anlamaz ne fayda

Eğil bir yol öpeyim
Gençliğim geçti gelin
Diloy loy haldan bilmez
Diloy loy söz anlamaz ne fayda

Köprüden geçemiyom
Az doldur içemiyom
Diloy loy haldan bilmez
Diloy loy söz anlamaz ne fayda

Sen benden geçtin ama
Ben senden geçemiyom
Diloy loy haldan bilmez
Diloy loy söz anlamaz ne fayda

Nereden çıktı diyeceksiniz bu köprü ve türkü meselesi.

Manavgat’ın ırmak üzerindeki tarihi köprüsünde restorasyon çalışması var..

Girişte bir tabela ilişiyor gözümüze işin bitim tarihi süresi 750 gün…

Evet yanlış okumadınız restorasyon,tamir,onarım..

Adına ne derseniz deyin bu çalışma tam tamına 750 gün sürecek..

Ey be mübarekler yeni boğaz köprüsü yapsanız bir yılda biter..

Bu iş süresi neyin saçmalığı..

Neyin bedeli..

Manavgatlıya eziyet çektirmekten başka bir şey değil..

Irmak kenarındaki işletmelerin zor ayakta durduğu bir kriz ortamında insanların işine daha çok sekte vurmaya kimsenin hakkı yok..

Kapanan yaya geçidinin yanında yarım metrelik bir kaldırımda insanlar cambazlık yapmak zorunda bırakılmış konumda.

Yarın Allah muhafaza bu kaldırımda ölümlü kazalar olsa bu işin sorumlusu kim ya da kimler olacak?..

Evet sevgili dostlar tarihi köprümüz restorasyon çalışmasına tabii tutulmuş.

İş bitim süresi ise 750 gün..

Yani iki yıl..

İki yılda Manavgat ırmağının üzerine ne köprüler yapılır.

Hangi aklı evvelin projesi ise yazıklar olsun..

Manavgat’a ve Manavgatlıya eziyet etmeye hiç kimsenin hakkı yoktur.

Bu böyle biline..

Haydi, kalın sağlıcakla.

Her şey yüreğinize göre olsun...

Diğer Yazıları
  • PAYLAŞ
  • İzlenme : 319