BRONZ PORTAKAL…

Markalaşma yolunda adım adım Manavgat’ın isminin duyurulması anlamında çalışmalar var.

Markalaşma yolunda adım adım Manavgat’ın isminin duyurulması anlamında çalışmalar var.

Bu çalışmalar gerçek anlamda ileriye dönük umut veriyor.

Manavgat’ın değerlerinin tanıtımının yapılıyor olması gelecekte isminin bu değerlerle anılmasına yol açacak.

Matso’nun ve Masiad’ın girişimleriyle Susam ve susam ürünlerinin ardından 9 Haziran Pazartesi sabahı “Bizim Tadımız Başka” sloganıyla yeni bir etkinliğe imza atmaya hazırlanıyor Matso..

Manavgat Ticaret ve Sanayi odasının yetenekli,çalışkan ve sürekli üreten bir başkanı var..

Ahmet Boztaş, Masiad’da başlattığı üretim işini şimdilerde Matso başkanı olarak yönetimi ve ekibiyle birlikte sürdürüyor.

Üretkenlik,üretmek..

Doğup,büyüdüğün ve ekmeğini yediğin kent’e bir şeyler katmak kadar güzel bir şey olmasa gerek..

“Bizim Tadımız Başka” sloganıyla yola çıkılan bu ilk başlangıcın gelecek yıllarda daha görkemli ve daha güzel olması en büyük dileğimizdir.

İlki olacağından dolayı ben bu başlangıca “Bronz Portakal” diyorum,inşallah gelecek yıllarda Manavgat ve yöresinde yetişen portakalımız ülke genelinde büyük üne kavuşur ve üreticimiz bu sayede gelir elde imkanına sahip olur..

Ve ilerleyen yıllarda bronz’dan,gümüş’e..

Gümüş’ten, Altın portakal’a doğru yol alırız.

Büyüklerimizin dediği gibi “Ağlamayan çocuğa meme vermezler”..

Üretmeyen..

Düşünmeyen ve yaratmayan.

Markalaşma yolunda proje üretmeyen toplumlara ve kentlere bir şeyler verilmeyeceği apaçık ortadır.

Kentleşen, şehirleşen ve birçok yakası ile birleşen bir Manavgat var.

Ufukta daha zengin bir Manavgat gözükmekte..

Matso’nun başlatacağı bu güzel etkinlikle ilgili aykırı düşünenlerde olabilir yani bu yıl portakal dalında kaldı da Matso bu işi organize etti gibi art niyetli ve düşünceli insanlarında olabileceğini düşünsek te

Manavgat’a katkı anlamında.

Markalaşma yolunda tadımızla yola çıkmak kadar güzel bir düşünce olamaz..

Ne diyor Boztaş,  “ilk olarak Manavgat Susamı ve susam ürünlerini tanıtmak ve markalaştırmak amacıyla çalışmalar yaptık. Şimdide Manavgat Portakalı’nı tanıtmak amacıyla etkinlik düzenliyoruz.  Portakalımızı “Bizim Tadımız Başka” sloganı ile tanıtmak amacıyla bir dizi çalışmalar yapacağız”…

Tüm etkinlikler Manavgat için olsun.

Hep ağız tadı ile başlanıp.

Ağız tadı ile noktalansın.

Markalaşma ve kentleşme yolunda Manavgat kazansın..

Matso başkanı Ahmet Boztaş ve yönetim kururlu bu projeye emekleri geçenleri yürekten kutluyor..

“Bizim Tadımız Başka” geleneğimiz hep sürsün diyorum.

Haydi, kalın sağlıcakla.

Her şey yüreğinize göre olsun..

 

HOPDEDİK

PORTAKAL..

Meşhur bir deyimdir;

“Portakal orda kal”

Matso bu deyimi beğenmemiş,

“Bizim Tadımız Başka” sloganı

İle çıkmış yola..

Haydi, hayırlı, uğurlu ola…

 

Diğer Yazıları
  • PAYLAŞ
  • İzlenme : 3346